робінзон, добро і зло


Порою на меня нападало отчаяние, я испытывал смертельную тоску, чтобы
побороть эти горькие чувства, я взял перо и попытался доказать себе
самому, что в моем бедственном положении есть все же немало хорошего. – (На піку почуттів – вмикати розум – 1 з лозунгів просвітництва, бо розум і почуття мають бути врівноваженими, тому тут почуття печалі проганяється роздумами про своє становище)
Я разделил страницу пополам и написал слева "худо", а справа
"хорошо", и вот что у меня получилось:
( Роздуми про добро і зло, ліво -право – антитеза, а отже протиставлення власних думок, суджень – це сумніви, які приводять до переконання.)
(Наратор – Робінзон, він веде власні записи, щоденник, наголошує думку про те, що історія взята з життя)
ХУДО ХОРОШО
Я заброшен на унылый, Но я остался в живых, хо-
необитаемый остров, и у тя мог бы утонуть, как все
меня нет никакой надежды мои спутники.
спастись.
Роздуми для заспокоєння своїх переживань – просвітник Гармонізує індивідуальне з загальним (порівнює свою долю з долею інших учасників екіпажу), миттєве і вічне (приймає своє невдале теперішнє дане становище як подарунок долі – подальше життя)
Я удален от всего чело- Но я не умер с голоду и
вечества; я пустынник, из- не погиб в этой пустыне.
гнанный навсегда из мира
людей.
У меня мало одежды, и Но климат здесь жаркий,
скоро мне нечем будет при- и можно обойтись без одежди крыть наготу.
Роздуми для заспокоєння своїх переживань – просвітник гармонізує внутрішній і зовнішній світи (переживання стосовно того, що з ним відбулося ззовні, навіть описуючи одяг і його подальшу відсутність через рваність, старість, поношеність), + Чарльз Тейлор «Джерела себе» - «замість не можна відокремити від існування моралі» - МОРАЛЬ – маркер просвітництва – переживає про відсутність одягу на безлюдному острові)
.
Я не могу защитить себя, Но здесь нет ни людей, ни
если на меня нападут злые зверей. И я могу считать
люди или дикие звери. себя счастливым, что меня
не выбросило на берег Аф-
рики, где столько свирепых
хищников.
Мне не с кем перемол- Но я успел запастись
виться словом, некому обо- всем необходимым для жизни
дрить и утешить меня. и обеспечить себе пропита-
ние до конца своих дней.
Просвітник несе відповідальність перед собою - Повтори, (рефрени) – «я» - (Філософія Паскаля – «Людина – це мислячий очерет, очерет – хитається, мислячий очерет – хитається й усвідомлює що він хитається» - гідність людини в усвідомленні своєї діяльності, своєї позиції в позбавленому сенсу універсамі)
Эти размышления оказали мне большую поддержку. Я увидел, что мне не
следует унывать и отчаиваться, так как в самых тяжелых горестях можно и
должно найти утешение.
Я успокоился и стал гораздо бодрее. До той поры я только и думал, как
бы мне покинуть этот остров; целыми часами я вглядывался в морскую даль -
не покажется ли где-нибудь корабль. Теперь же, покончив с пустыми
надеждами, я стал думать о том, как бы мне получше наладить мою жизнь наострове.
Робінзонада - сукупність творів, які описують мужню боротьбу
людини з природою, коли людина ізольована від цивілізації –
Я не могу защитить себя,
если на меня нападут злые
люди или дикие звери. –
Наратор – Робінзон, він веде власні записи, щоденник, наголошує думку про те, що історія взята з життя
На піку почуттів – вмикати розум – 1 з лозунгів просвітництва, бо розум і почуття мають бути врівноваженими, тому тут почуття печалі проганяється роздумами про своє становище
Роздуми про добро і зло – антитеза, а отже протиставлення власних думок, суджень – це сумніви, які приводять до переконання.
Просвітник несе відповідальність перед собою - Повтори, (рефрени) – «я» - (Філософія Паскаля – «Людина – це мислячий очерет, очерет – хитається, мислячий очерет – хитається й усвідомлює що він хитається» - гідність людини в усвідомленні своєї діяльності, своєї позиції в позбавленому сенсу універсамі)
Роздуми для заспокоєння своїх переживань – просвітник гармонізує внутрішній і зовнішній світи (переживання стосовно того, що з ним відбулося ззовні, навіть описуючи одяг і його подальшу відсутність через рваність, старість, поношеність), індивідуальне з загальним (порівнює свою долю з долею інших учасників екіпажу), миттєве і вічне (приймає своє невдале теперішнє дане становище як подарунок долі – подальше життя)
Чарльз Тейлор «Джерела себе» - «замість не можна відокремити від існування моралі» - МОРАЛЬ – маркер просвітництва – переживає про відсутність одягу на безлюдному острові

Приложенные файлы

  • docx 25368204
    Размер файла: 20 kB Загрузок: 0

Добавить комментарий